wtorek, 8 lutego 2011

Ta osławiona, ucięta szczoteczka do zębów...

Po apteczce o której pisałem tutaj chciałbym przedstawić kolejny "set" z mojej listy sprzętowej . Tym razem kilka słów o kosmetyczce. Sam pokrowiec wykonałem samodzielnie. Potrzebowałem troszkę siatki kaletniczej, kawałek linki, plastikowy haczyk i zamek błyskawiczny.



Mój komplet higieniczny na dwa tygodnie wygląda tak:

Składa się z:
-skróconej szczoteczki do zębów(9g),
-6ml pasty Ajona(11g),
-dwóch mydełek hotelowych(każde po 12g),
-kawałka antyperspirantu(18g),
-8 pałeczek do uszu(1g),
i wspomnianego pokrowca na całość o wadze 9g.
Do tego zestawu dokładam 15 chusteczek nawilżonych które ważą 48g.
KOMPLET TO 120G.

Haczyk przy pokrowcu to bardzo ważny element całości, pozwala przypiąć kosmetyczkę "do siebie". Dzięki temu nie musimy jej kłaść na brudnej półce w pociągu czy np. na piasku na plaży. Pokrowiec wykonany jest z siatki, dzięki temu mydło czy szczoteczka do zębów mogą szybko wyschnąć. Jak może zauważyliście, nie ma tu ręcznika. No nie ma...do wytarcia posłuży mi buff, który i tak zabieram ze sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz