niedziela, 23 października 2011

Nowy tarp- wreszcie gotowy!


Trochę to trwało. Od czasu posta w którym zapowiedziałem szycie nowego tarpa minął ponad miesiąc! Opóźnienie związane było głównie z tym, że w czasie pracy zabrakło mi materiału i musiałem domówić dodatkowe metry. To co wyszło, możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Mój nowy tarp jest całkowicie zamykany, samo zamknięcie- tak jak zapowiadałem- nie opiera się na zamku. Zamknięcie na zakładkę przede wszystkim jest lżejsze, po drugie natomiast umożliwia minimalnie inne rozbicie. Wtedy namiot nie jest zamknięty całkowicie, jednak jedna z absyd jest większa. Bardzo wygodne np. podczas gotowania w mżawce. Stąd na zdjęciach namiotu zamkniętego możemy zauważyć lekki nadmiar materiału- jest to zabieg celowy.
Rozmiar po spakowaniu jest dla mnie bardzo satysfakcjonujący. Do samej płachty dojdzie jeszcze dziewięć aluminiowych śledzi oraz dwie rurki aluminiowe jako maszty.

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:



4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten projekt i wykonanie. Gdzie kupowałeś materiał na tego tarpa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. w jakim konkretnie sklepie kupił Pan ten materiał?

      Usuń
    3. Akurat ten materiał to konkretnie zielony impregnowany ripstop. Polecam przeszukać aukcje na Allegro użytkownika CAMOLEON. Posiada w swojej ofercie taki zielony i czarny. Radzę wziąć pod uwagę, że niestety impregnacja tego materiału jest bardzo nietrwała.

      Usuń