piątek, 9 grudnia 2011

Czyżby trening zaczął dawać efekty?


Każdego roku, 8 grudnia, Akademia Morska obchodzi własne święto. Z tej okazji, prócz oczywiście godzin rektorskich, odbywają się liczne zawody sportowe, specjalna msza i impreza w klubie studenckim Bukszpryt.

Wśród zawodów sportowych i ja wyłuskałem coś dla siebie. Biegi przełajowe o puchar rektora AM. Bieg po Trójmiejskim Parku Krajobrazowym, na krótkim dystansie, w tym roku nie cieszył się dużym zainteresowaniem. Być może winna temu była słaba pogoda? Deszcz i niskie temperatury? Na starcie stanęła jednak czołówka zawodników z zeszłego roku, kiedy to musiałem zadowolić się jedynie siódmym miejscem...

Tym razem jednak, zaraz po starcie wyklarowała się pierwsza trójka do której załapałem się i ja. W czasie biegu, jeden z naszej trójki odpadł, zastąpił go natomiast zawodnik, który mocno przyspieszając wygrał tegoroczny bieg. Miejsca drugie i trzecie natomiast nie zmieniły się nawet na chwilę.

Mnie udało się ukończyć bieg na podium z trzecim miejscem. Mogło być lepiej, ale może za rok?:)

1 komentarz:

  1. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    dużo szczęścia i słodyczy
    każdy z Dwóch Włóczykijów
    Ci dzisiaj szczerze życzy! :)

    OdpowiedzUsuń