sobota, 25 sierpnia 2012

A cóż to się działo??

A właśnie...tyle czasu się nie pisało, cóż się ze mną działo? W kilku słowach:

Lipiec minął mi pod znakiem Transalpu wraz z kolegą Michałem. Jeździliśmy przez 3 tygodnie po Alpach. Wybraliśmy szlaki terenowe, rowery górskie, ultralekkie bagaże, namioty i makarony.
(Póki co tylko kilka zajawkowych zdjęć, lada moment pojawi się opis sprzętu jaki ze sobą zabrałem. Później natomiast dodam relację i galerię z wyjazdu.)



Sierpień natomiast w większości przepracowałem.
W między czasie organizując sobie m. in. wycieczkę na Hel:

Po zakończeniu pracy wraz z mamą urządziliśmy sobie wypoczynek nad morzem. W piątek przed południem miałem okazję popływać z uczestnikami BCT Gdynia Marathonu (maraton pływacki z Helu do Gdyni, 18,5km!!). Ledwo dawałem za nimi radę, a oni tylko rozpływanie robili.:))



A teraz? Zobaczymy...




2 komentarze:

  1. kiedy bedzie rozpiska sprzętu z wyprawy i info ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpiska sprzętu jest już gotowa. po prawej stronie klikasz "moja lista sprzętowa". Pracuję na relacją, zdjęciami i dokładniejszym, opisem sprzętu. Cierpliwości, daj czas do końca września.:)

      Usuń