sobota, 25 sierpnia 2012

Lekkie usprawnienia sakw podsiodłowych.

Witajcie Moi Drodzy,
miło mi ogłosić, że wprowadziłem dwa, drobne usprawnienia sakw podsiodłowych.

Przede wszystkim jest to zmodyfikowany rzep mocujący sakwę do sztycy. Zamiast zwykłego rzepa mamy teraz coś takiego:

Rzep naszyty na 40mm taśmę z ramką, zabezpieczany na boku sakwy. Całość pozwala wygodniej i solidniej zamocować sakwę w tym miejscu.

Prócz tego dodałem dwa tringi, które po doczepieniu do nich regulowanego paska z karabinkami, pozwalają na noszenie sakwy na ramieniu.

W pociągu, sklepie, na promie czy w samolocie mamy możliwość wygodnego przenoszenia podsiodłówki!

Hope you like it.:)


3 komentarze:

  1. hej, podoba mi się ta sakwa :) daj znac czy podejmiesz się uszycia, możesz podac też cenę anozwidelec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym się skusił duddiee@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    chciałbym się dowiedzieć czy uszyłby Pan taką sakwę tylko w kolorze czarnym i w jakiej cenie by taka usługa była. bimel1980@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń