niedziela, 30 grudnia 2012

Już zimowe Góry Świętokrzyskie.

Jest taka uczelnia Akademia Morska...
taki wydział Towaroznawstwo...
i taka specjalność jak Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich.

Na tej specjalności studencji uczą się geografii turystycznej. W praktyce robią po dwie prezentacje. Samodzielnie lub w parach. Ja wybrałem sobie Alpy z N. oraz Góry Świętokrzyskie z K. W Alpach byłem więc opowiadać mogłem. W Świętokrzyskich dawno więc, przed prezentacją postanowiłem odświeżyć sobie info. Tak się złożyło, że Niezniszczalny G. postanowił pojechać ze mną. Tym sposobem we dwóch mężnych ruszyliśmy pociągiem do Kielc. Jak się okazało, trafiliśmy na śnieg i mróz i fajny podjazd na Święty Krzyż. Fajnie było!...

...tak jak w FOTORELACJI, zapraszam!

Dzień I


Dzień II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz