niedziela, 30 grudnia 2012

Kaszubski Park Krajobrazowy rowerem.


Kolejny wyjazd "przez uczelnię". Prócz tego, że na geografię turystyczną trzeba dwie prezentacje, to jeszcze jedną prezentację trzeba było zrobić na taki przedmiot, jak zrównoważony rozwój w turystyce. Mi i kolegom akurat wpadł Kaszubski Park Krajobrazowy. "Trzeba pojechać"- myślę. A że tylko ja rowerowy z grupy  to musiałem towarzyszy szukać spoza grupy ćwiczeniowej. Trafili się: Turysta, Magda i Niezniszczalny G.

Pojechaliśmy SKM z G. i Magdą do Lęborka (nic tam nie ma i pole prześwituje między budynkami :D), tam spotkaliśmy Turystę, który pojechał rowerem i już wspólnie nieśpiesznie pojeździliśmy po parku dojeżdżając do Gdyni.

FOTORELACJA

Zdjęcie pożyczyłem od Turysty.

2 komentarze:

  1. to nie Bory tylko Kaszubski Park Krajobrazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAaaaa!!!!! Gafa roku! Polać!:D:D

      Dzięki za poprawkę, myślałem o czym innym, co innego napisałem.:)

      Usuń