poniedziałek, 2 września 2013

Karrimor- wielki znak zapytania.

Przede mną ostatnie 8 nocnych godzin spędzonych w fabryce w Anglii i w środę wylatuję. Ale nie o tym...

...w Anglii bardzo popularna okazuje się być firma Karrimor. Nigdy nic od Karrimora nie miałem choć o firmie słyszałem. Jak się przechadzałem po sklepach w Corby to natrafiłem na fajne z wyglądu i ceny buty podejściowe tej firmy właśnie. Takie, na jakie czaiłem się dobre 2(?) lata. Czym charakteryzują się podejściówki można dowiedzieć się TUTAJ. Wziąłem je i do tego dokupiłem jeszcze dwa worki wodoszczelne 5 i 10l oraz ultralekki zwijany plecak o pojemności 20l.

Na recenzję butów Hot Rock Low poczekamy dłużej, natomiast opinię o workach i plecaku wydam w połowie października, po powrocie z wyprawy "Czarne->Bałtyk 2013"...

...o wyprawie również kilka słów w najbliższym czasie.:)

A Wy? Co wiecie o firmie Karrimor? Mogę spodziewać się długiej służby butów czy będzie to powtórka z zabawy z Regattą?

5 komentarzy:

  1. Ostatnio przymierzalam jakies adidasy tej firmy jedna para tego samego rozmiaru byla za mala, a druga za duza ;/ i to szybko mnie zniechecilo. Ale mam karimaty karrimora (hehe), narazie niezbyt intensywnie uzytkowane, ale wydaje mi sie ze sa OK. Innych rzeczy tej firmy nie mam, ale faktycznie jest ona tu na Wyspach bardzo popularna;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z produktów karrimora mają metkę Made in Japan, inne nie ;-) Ostatnio zainteresował mnie worek biwakowy, świetna waga i cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dawnej świetności Karrimora już niewiele zostało, ale w przypadku worków i tego nosidełka niewiele ryzykujesz.
    Jeśli chodzi o buty, z tego co pamiętam, Karrimor miał co najmniej 3 podproducentów- musiałbyś to doczytać na pudełku. Wyglądają sensownie, za tę cenę myślę, że będziesz kontent z zakupu.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Karrimorem miałem tylko raz do czynienia. Dawno temu znajoma zachwalała tą firmę. Niby robią dobre rzeczy a do tego dają dożywotnią gwarancję na niektóre produkty. Ja kupiłem tylko buty. Teraz już nie pamiętam jakie ale kilka razy zanosiłem do naprawy w ramach naprawy gwarancyjnej. Po tych butach całkowicie zrezygnowałem z tej firmy.

    Powodzenia z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy namiot - dwójkotrójkę - Karrimora. Bardzo jesteśmy zadowoleni - z wielkości, ciężaru (choć to nie Twoje ultraklimaty :P), ceny, wykonania. Kupowany też po drugiej stronie Kanału. Widać go gdzieś tam na http://www.znajkraj.pl/alpy-wschodnie-na-rowerach

    Trzymajcie się na wyprawie :]

    OdpowiedzUsuń