niedziela, 14 grudnia 2014

Nowości sprzętowe i nie vol.1

Po pierwsze:
Jeśli jeszcze nic nie wiecie to właśnie mówię. Moja ulubiona firma Cumulus wprowadza do swojej oferty śpiwory...syntetyczne! Przez 25lat siedzenia w puchu chłopaki zapakowali do pertexowego shella Climashield Apex. Wyniki mogą być bardzo ciekawe!


Po bardzo ciekawej kurtce Incredilite i testowanej przeze mnie Windy Wendy przyszedł czas na puchową kamizelkę. Proszę! Oto Minilite GL!
140g wagi
53g puchu 850cuin
najlżejszy Pertex Quantum GL

Zapraszam na cumulusowego facebooka: https://www.facebook.com/cumulusoutdoor?fref=ts
I na stronę internetową: www.cumulus.pl

Po drugie:
Nawiązałem kontakt z Lesovikiem z Czerniewic. Jesteśmy wstępnie ustawieni na testy ich hamaka Ultralight i może czegoś więcej.:)
Tym samym zapraszam do przejrzenia lesovikowskiej strony www: www.lesovik.eu
Natomiast to, o czym chciałem zawiadomić to Vanka. Jak już będę miał swoje mieszkanie to na pewno zamiast łóżka będzie tam wisiał taki hamak:

100% naturalna bawełna
liny jutowe
poduszka z wypełnieniem syntetycznym
krajka poliestrowo-bawełniana

Zdjęcia są własnością Cumulus i Lesovik.

4 komentarze:

  1. Kamizelka robi wrażenie.
    Rafale, uruchom swoje znajomości i zapytaj w Cumulusie czy nie uszyliby lekkich underquiltów do naszych Lesovików ;-)

    pozdro
    michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałem chytry plan, ale z tego co mówił lesovikowski Rafał, smi ogarniają projekt.:) Stay tuned!

      Usuń
  2. http://goo.gl/I757xl

    Stelaża na hamak nie uszyjesz? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hamakujesz? w czym i jak długo?:)

      Usuń