wtorek, 3 listopada 2015

Bikepacking. Nowa wersja sakwy na kierownicę.

Niezwykle miło mi zaprezentować nową wersję sakwy na kierownicę, która światło dzienne ujrzała w ostatni weekend. Ta na zdjęciu to limitowana wersja, którą uszyłem dla siebie.
Użyte materiały:
-czarna Cordura 1000,
-laminat carbonu z aramidem,
-taśmy PASAMON poliamid,
-klamry Nexus.

Sakwa jest mocowana do kierownicy za pomocą dwóch FixLocków. Od klamek i linek sakwę oddzielają po cztery podkładki wykonane z ściśle spienionego neoprenu. Dodatkowy pasek zabezpieczający sakwę, mocowany do główki ramy. Wygodny dostęp do wnętrza zapewniają dwa rolowane zamknięcia z dwóch stron sakwy. Dzięki temu nie ma sytuacji, że nagle trzeba sięgać do samego dna po mały drobiazg. Na froncie znajduje się panel umożliwiający wygodne troczenie akcesoriów. Od elastycznej linki zaczynając, przez paski z klamerkami umożliwiające mocowanie np. frontowej kieszeni Revelate po system MOLL


E Pals. Możecie wygodnie mocować wszelkiego rodzaju ładownice wyposażone w ten sam system!

Całość wygodna, stabilna i lekka. Jestem dumny.


5 komentarzy:

  1. Super sakwa. Dokładnie czegoś takiego szukam :) Ile kosztuje taka sakwa?
    Pozdrawiam
    Kuba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej koszt (zależnie od wersji materiałowej) to 150-300zł. Odezwij się do mnie na e-mail: bucy23@wp.pl

      Usuń
  2. Nie wiem, czy dobrze załapałem - czy system mocowania sakwy do kierownicy (czarna "obejma" z paskami) jest elementem zestawu? Czy można nabyć tylko "obejmę", aby wpiąc w nią własny worek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na zdjęciu jest jednym produktem. Ale można też zamówić samo mocowanie.

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. A jak działają linki do hamulców i przerzutek? Widzę, że na zdjęciu są nienaturalnie powyginane.

    OdpowiedzUsuń