niedziela, 14 maja 2017

Surly Pugsley OPS na sprzedaż



Witam witam,
Rzeczywistość niestety zweryfikowała szybko moje przyszłe plany, w związku z czym zmuszony jestem sprzedać swojego fatbike-a. Rower używany przeze mnie dwa lata, wcześniej około roku używany był przez poprzedniego właściciela. Zarówno pierwszy właściciel, jak i ja bardzo o rower dbaliśmy choć nie oszczędzaliśmy. Surly Pugsley OPS, bo o nim tu mowa, jeździł po Australii, Islandii, Polsce, Norwegi i Hiszpanii. W sumie dużo kilometrów, nawet nie potrafię oszacować, ale dużo. 
Na zdjęciach widzicie wszelkie otarcia, przyrdzewiałe miejsca, jeden ząb w blacie jest pęknięty, tarcze hamulcowe leciutko krzywe. Jeden otwór do mocowania bidonu jest uszkodzony – był taki od zawsze. Chwyty Ergon GP1 są wytarte. Wszystkie te drobiazgi w żadnym wypadku nie wpływają jednak na użyteczność, rower wyjmujecie z kartonu lub odbieracie osobiście ode mnie i jedziecie. Nie potrzeba żadnego wkładu finansowego, a że to rower na całe życie…to…no właśnie, pojeździcie jeeeeszcze długo długo.
Po specyfikację zapraszam na stronę producenta aczkolwiek obecna różni się znacznie. Opisuję wszelkie wprowadzone zmiany po kolei zgodnie z tabelką na stronie Surly:
-przednia przerzutka to Shimano SLX
-tylna przerzutka Shimano Deore
-kaseta i łańcuch z poziomu Shimano Deore,
-hamulce Avid BB7 MTN,
-klamki Avid 5,
-manetki zmienione na microshift,
-kierownica prosta Author 25.4mm
-sprzedaję bez siodła!!!
-sztyca PRO bez offsetu,
-przednia piasta Shimano Deore tylna,
-tylna piasta Shimano XT
-przednia obręcz Rolling Daryl,
-tylna obręcz to pancerna Large Marge,
-chwyty to teraz Ergony GP1,
-dorzucam pedały VP platformowe (świetność mają za sobą, ale do zregenerowania)
-łożyska suportu od Accenta,
-mostek też od Accenta – 140mm
W rowerze są nowe dętki zalane mleczkiem uszczelniającym oraz nowe Opony Shwalbe 4cale.
Od strony technicznej (wewnętrznej) wszystko idealnie, łożyska w świetnym stanie. Piasty zaklejone, nyple zaklejone, wszystko nasmarowane, naoliwione. Dbałem jak tylko mogłem na bieżąco.
Dla zainteresowanych do roweru dodaję drugi komplet kół. Po ich wymianie otrzymujecie można powiedzieć „standardowego” górala. Do kół oczywiście dętki i opony 1.95.
Koła złożone na piastach SRAM x7 i obręczach przód DtSwiss, a tył Velocity Synergy OC, piasty 2mm DT Champion.
Do tego dokładam jeszcze oryginalny tylny bagażnik Surly stalowy oraz dorabiany Bontrager aluminiowy na przód.
Kwestia ceny – zapraszam do kontaktu prywatnie. Mnie zależy na sprzedaży, jeśli może nie Wy, ale może Wasi znajomi…dogadamy się. Rower jest dość charakterystyczny i rzadko kiedy można ułapać w dobrym stanie używany. Jeśli tylko możecie ->przekażcie dalej, a pomożecie mi zrealizować plany na najbliższą przyszłość o czym poczytacie na blogu i obejrzycie na YT.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz